You're here : Start Start Sukces Jak zarabiać w mediach społecznościowych.
PDFDrukujE-mail
Jak uzdrowić służbę zdrowiaJak zarobić duże pieniądze w swojej firmie

Jak zarabiać w mediach społecznościowych.

Rozwijaj firmę dzięki nowoczesnym narzędziom marketingowym. Wydanie II

( Helion )
39,00 PLN

Zadaj pytanie o produkt

Wydawnictwo: One Press (Helion)
Autorzy: Jamie Turner, Reshma Shah
Stron: 230
Format: A5
Okładka miękka

Podręcznik numer 1 w zakresie rentownego marketingu w mediach społecznościowych — zaktualizowany o nowe strategie, taktyki i porady!

Podstawowe zasady i konkretne działania

  • Skup się na tym, co ważne: na przychodzie i ROI :: wszystkie działania w mediach społecznościowych powinny mieć jeden cel: zysk.
  • W maksymalnym stopniu wykorzystaj dostępne zasoby :: odnoś sukcesy nawet przy małym budżecie i krótkich terminach.
  • Przejdź od kontaktu do transakcji :: domknij pętlę dzięki marketingowi e-mailowemu i narzędziom do automatyzacji marketingu.
  • Nie ograniczaj się do Facebooka, Twittera, YouTube’a i LinkedIn :: odkryj nowe możliwości związane z Instagramem, Pinterest, SlideShare, Yelpem i innymi serwisami.

Reklama w prasie, na plakacie albo na słupie reklamowym? To wszystko już było. Jeżeli chcesz dotrzeć do klientów, jeżeli chcesz, żeby zauważyli Twoją reklamę, musisz skorzystać z nowych nośników. Jakich? Społecznościowych! Z tych mediów korzystają dziennie miliony osób. Dzięki serwisom społecznościowym możesz precyzyjnie wybrać grupę docelową dla Twojej reklamy, a tym samym zwiększyć swoją szansę na sukces. Zastanawiasz się, jak wykorzystać ten potencjał?

Już nie musisz. Trzymasz w rękach poradnik, który wprowadzi Cię w ten świat. Sięgnij po niego i poznaj serwisy warte uwagi (media społecznościowe to nie tylko Facebook czy Twitter!) oraz język, który pozwoli Ci dotrzeć do ich użytkowników. W kolejnych rozdziałach zobaczysz, jak inteligentnie przekazać Twój komunikat za pośrednictwem wiadomości e-mail, oraz poznasz platformy mogące zwiększyć Twój przychód ze sprzedaży. Ponadto przekonasz się, jaką rolę w tym świecie odgrywają urządzenia mobilne, oraz nauczysz się badać skuteczność Twoich kampanii. Ta książka jest doskonałą lekturą dla osób, które chcą odnieść sukces biznesowy z pomocą mediów społecznościowych!

Dzięki tej książce:

  • maksymalnie wykorzystasz dostępne zasoby
  • poznasz serwisy społecznościowe warte uwagi
  • zwiększysz ROI
  • przeanalizujesz swoje kampanie
  • zdobędziesz nowych klientów

Wartościowe rozwiązania, które nigdy nie przyszły Ci na myśl. Świetne narzędzia, o których Twoi konkurenci nawet nie słyszeli. Znakomite pomysły, powiązane z konkretnymi działaniami, które możesz bezzwłocznie podjąć – działaniami, które Ci się opłacą! Jesteś marketingowcem, szefem, przedsiębiorcą? Ta książka pomoże Ci uzyskać maksymalną wartość biznesową z aktywności w mediach społecznościowych. Nie zwlekaj!

Jamie Turner i dr Reshma Shah pomogli już setkom firm w osiąganiu zysków z aktywności w mediach społecznościowych i marketingu mobilnego. W tej książce zawarli swoje najcenniejsze przemyślenia i na tej podstawie utworzyli kompleksową mapę drogową, którą będziesz mógł bezzwłocznie wykorzystać z praktyce.

SPIS TREŚCI:

Wprowadzenie (17)

Rozdział 1. Początki (21)

  • Przypisy (30)

Rozdział 2. Ewolucja marketingu (31)

  • Historia marketingu (35)
  • Media społecznościowe dojrzewają (37)
  • Przypisy (40)

Rozdział 3. Strategiczne myślenie o mediach społecznościowych (41)

  • Ćwiczenie, które naszym zdaniem powinieneś wykonać (44)
  • Media społecznościowe - czym to się je (45)
  • Najważniejsze serwisy społecznościowe (45)
  • Inne platformy mediów społecznościowych, o których warto wiedzieć (47)
  • Modele social media stosowane przez firmy z listy Fortune 500 (49)
  • Przypisy (50)

Rozdział 4. Język mediów społecznościowych (51)

  • Słownictwo charakterystyczne dla mediów społecznościowych (51)
  • Cykl życia w mediach społecznościowych (52)
  • Uruchamianie kampanii w social media (53)
  • Klient na całe życie (56)

Rozdział 5. Podwaliny sukcesu (59)

  • Pomiary tego, co ważne (60)
  • Zagrożenia związane z kampanią w social media (63)
  • Media społecznościowe - nic za darmo (65)

Rozdział 6. Dlaczego Twoja pierwsza kampania w social media się nie powiodła? (67)

  • Przypisy (72)

Rozdział 7. Kierowanie rozmową (73)

  • Aktywny udział w rozmowie (75)
  • Wykorzystanie systemu i-Cubed do zarządzania rozmowami w sieci (78)
  • Przypisy (80)

Rozdział 8. Social media to nie tylko Facebook, LinkedIn, Google+ czy Twitter (81)

  • Narzędzia społecznościowe pomocne w networkingu, promowaniu i udostępnianiu (83)
  • Z czego i kiedy korzystać (85)

Rozdział 9. E-mail i automatyzacja marketingu - koło się zamyka (89)

  • Ostatnia prosta (90)
  • Marketing e-mailowy i automatyzacja marketingu jako narzędzia domykania pętli (94)
  • Przypisy (98)

Rozdział 10. Zastosowanie platform networkingowych do zwiększania przychodów ze sprzedaży (99)

  • Kto korzysta z social media? (100)
  • Do dzieła! (102)
  • Przypisy (105)

Rozdział 11. Zastosowanie platform ułatwiających promocję do zwiększania przychodów ze sprzedaży (107)

Rozdział 12. Zastosowanie platform umożliwiających udostępnianie treści do zwiększania przychodów ze sprzedaży (115)

  • Wskazówki rozruchowe dla platform umożliwiających udostępnianie treści (120)

Rozdział 13. Społecznościowo czy mobilnie? Nie. Społecznościowo i mobilnie (123)

  • Przypisy (133)

Rozdział 14. Integrowanie mediów społecznościowych z ogólnym planem marketingowym (135)

  • Nastanie zintegrowanej komunikacji marketingowej (137)
  • Nowy świat marketingu (139)
  • Integracja kompanii prowadzonej w social media (141)

Rozdział 15. Analiza konkurencyjna w praktyce (143)

  • Analiza konkurencyjna na potrzeby własnej firmy (143)
  • Analiza konkurencyjna w social media (145)

Rozdział 16. Analiza sytuacji wewnętrznej (151)

  • Analiza sytuacji wewnętrznej w praktyce (152)
  • Analiza SWOT (153)
  • Dokąd dalej? (155)
  • Przypisy (156)

Rozdział 17. Znajomość procesu myślowego klienta (157)

  • Proces podejmowania decyzji przez klientów (158)
  • Podejmowanie decyzji wtedy, gdy jest to naprawdę ważne (160)
  • Oddziaływanie mediów społecznościowych na podejmowane decyzje (162)
  • Przypisy (165)

Rozdział 18. Wyznaczanie najważniejszych celów i podstawowych strategii (167)

  • Nie ograniczaj się do wywoływania działania - wywołaj reakcję łańcuchową (168)
  • Jak wyznaczać cele, które przełożą się na wyniki (169)
  • Sprzedać produkt (170)
  • Oddziaływanie na zachowania ludzi (171)
  • Opracowywanie własnej strategii obecności w mediach społecznościowych (173)
  • Przypisy (175)

Rozdział 19. Uzgadnianie strategii obecności w mediach społecznościowych z istotą marki (177)

  • Istota istoty marki (178)
  • Uzgadnianie podejmowanych działań z marką (180)
  • Dobry, zły i brzydki (181)
  • Przypisy (183)

Rozdział 20. Pomiary efektywności kampanii w mediach społecznościowych (185)

  • Wyznaczanie celów kampanii (186)
  • Siedem grzechów głównych pomiarów w social media (187)
  • Segmentacja pomiarów w mediach społecznościowych na kategorie (189)

Rozdział 21. Pomiary danych ilościowych (193)

  • Pomiary ruchu generowanego na własnej stronie internetowej (193)
  • Pomiar ruchu generowanego na stronach konkurentów (195)
  • Pomiary ruchu generowanego we własnych kanałach społecznościowych (196)
  • Pomiary wzmianek na różnych platformach (197)
  • Inne wskaźniki ilościowe (198)
  • Przypisy (200)

Rozdział 22. Pomiary danych jakościowych (201)

  • Tworzenie własnej ankiety (203)
  • Przysłuchiwanie się rozmowom prowadzonym w sieci (204)
  • Błędy związane z pomiarami jakościowymi, których warto unikać (207)

Rozdział 23. W social media wszystkie drogi powinny prowadzić do ROI (209)

  • Wykorzystanie mediów społecznościowych w celu zatrzymywania klientów (210)
  • Znajdowanie potencjalnych klientów w mediach społecznościowych (212)
  • Konwertowanie potencjalnych klientów (214)
  • Monitorowanie zwrotu z inwestycji w media społecznościowe (214)
  • Wnioski (216)

Rozdział 24. Gwarantowanie bezproblemowego przebiegu kampanii w social media (219)

  • Pięć podstawowych wartości w zachowaniu w mediach społecznościowych (220)
  • 17 zasad postępowania w mediach społecznościowych dla przedsiębiorstw (221)
  • Im szybciej ustalisz te reguły, tym lepiej (223)

Rozdział 25. Szczegółowy plan działania w mediach społecznościowych (225)

  • Jak zarabiać w mediach społecznościowych (230)








Kategorie Sklepu


Lista produktów


Szukanie zaawansowane





Nie pamiętasz hasła?
Zapomniałeś nazwy użytkownika?
Nie masz jeszcze konta? Rejestracja

Interesuje Cię barter?

Zapraszamy na platformę barterową do zapoznania się z naszą bogatą ofertą.

Kontakt i zamówienia

 Krzysztof Król

Szybki kontakt:
Napisz do nas BIURO
Zadzwoń - 696 653 888

KOSZT DOSTAWY:

7 zł przedpłata

17 zł pobranie

Zamówienie od 150 zł:

0 zł Przedpłata

10 zł pobranie